Personlig træning


Jeg har stor erfaring med at skabe resultater på en sund og sjov måde. Nedenfor kan du læse om de forskellige typer af træning, jeg tilbyder.

Placeholder

Smid de ekstra kilo

Alle mine klienter er forskellige og hvert forløb bliver planlagt udfra hvert sit individuelle udgangspunkt.
Nogen synes, at det med kosten er svært, andre bøvler med træningen.
Men én ting er sikkert; jeg garanterer dig et forløb, hvor vi sammen kan gøre rejsen til din sundere og slankere hverdag, både sjovere og mere effektiv. Et slankeforløb med mig vil primært have fokus på disse 3 punkter:

Fokuspunkter

  • Styrketræning
  • Konditionstræning
  • Kostvejledning og vaner

Bliv stærkere

Det er dejligt at være stærk. Det gør vores hverdag mere funktionel og giver os mere overskud samt energi i hverdagen.
Med mange års erfaring inden for styrketræning og muskelopbygning, samt en stor interesse for powerlifting og vægtløftning, kan jeg vidst godt kalde mig lidt af en nørd på det område.

Fokuspunkter

  • Styrketræning (muskelopbygning + hypertrofi)
  • Teknik i store løft med fokus på tung vægt
  • Funktionel træning + mobilitets træning
Placeholder
Placeholder

Kom i form

Ligger bikinien derhjemme og smiler til dig? Eller er det løbeskoene, som trænger til at blive luftet? Så er det på tide at ”komme i form”. At komme i form betyder for mig at komme i gang. At blive fit. Altså, allround træning. Vi vil derfor også have fokus på kostomlægning, træningsvaner samt intensiteten i din træning. Dette mål vil primært være for dig, der trænger til at et spark bagi samt masser af motivation.

Fokuspunkter

  • Konditions træning (HIIT)
  • Styrketræning med høj intensitet
  • Kostvejledning

Sportsspecifik træning

Ønsker du som idrætsudøver at blive bedre til din sport, eller at komme i gang igen efter en skade? Jeg har mange års erfaring inde for boldverdenen, da jeg selv har spillet håndbold samt fodbold på divisions niveau og ved, hvordan vi kan optimere dit spil på banen.

Fokuspunkter

  • Tung styrketræning (forebyggelse af skader)
  • Udholdenhedstræning, mentalt samt fysisk
  • Praktisk træning, direkte relateret til din sportsgren. (Eksplosiv/anaerob træning, kerne stabilitet m.m.)
Placeholder
Skal jeg hjælpe dig med at